اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی چندقلوزا

طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی چندقلوزا اصلاح نژاد را با توجه به درخواست زیاد کارابران ، دامداران ، کارافرینان و دانشجویان جهت تهیه و تدوین  یک طرح توجیهی استاندارد و جامع در زمینه پرورش و نگهداری میش قوچ و بره در جایگاه جهت صدور پروانه تاسیس و بهره برداری ، همچنین اخذ وام و تسهیلات بانکی تهیه و تدوین و از طریق این وبسایت منتشر کردیم.با ماهمراه باشید با طرح توجیهی پرورش گوسفند و میش داشتی 400 راسی جدید .


مقدمه ای از پرورش گوسفند و پرواربندی :

گوسفند داری یکی از مهمترین و اصلی ترین مشاغل اقتصادی و عوامل اجتماعی و تاریخی کشور است . این حرفه، علاوه بر تولید محصولات دامی، در تثبیت موقعیت سیاسی و اقتصادی نیز ، بسیار اهمیت دارد. گسترش این فعالیت، با استقلال سیاسی و اقتصادی، ارتباط بسیار نزدیک و غیر قابل تفکیکی دارد و در اشتغالزائی مفید و مولد، دارای نقش به سزائی است. به منظور حفظ و حراست از این سرمایه ملی و ارتقاء و افزایش میزان انواع تولیدات جهت تأمین پروتئین حیوانی و مواد خام مورد نیاز صنایع کشور، سرمایه گذاری، آموزش و تحقیق ، بهبود مدیریت و اصلاح نژاد گوسفند و بز را طلب می نماید .


نحوه شروع، سرمایه گذاری و طرح توجیهی پرورش گوسفند داشتی میش و قوچ و بره :

در طرح های گوسفند داشتی دامدار باید ابتدا یک جایگاه را طبق استاندارد ها و ابعاد و اندازه های گفته شده در طرح ساخته و تکمیل نماید سپس با خرید میش و قوچ های اصلاح نژادی مانند افشاری و یا شال شروع به فعالیت نماید .پس از ابستنی و زایمان میش ها در هر دوره بره های نر را می تواند پروار و یا به عنوان بره سبک وارد بازار کند.


بره های ماده را نیز تعدادی را طبق استاندارد جایگزین میش های نامناسب از نظر تولیدی و یا میش های حذفی از نظر بیماری کرده و مابقی را می تواند پروار و یا به عنوان شیشک راهی بازار کند.و میش های حذفی را به کشتار بسپارد.


در طرح های گوسفند داشتی نیاز به جیره های متفاوت برای بره ها و میش ها می باشد.در این طرح توجیهی نمونه جیره برای بره های پرواری و میش ها اورده شده است.



خلاصه طرحمبالغ به تومان
کل سرمایه گذاری2,710,100,338
سرمایه گذاری ثابت2,504,100,000
سرمایه درگردش206,000,338
نرخ بازدهی 25.08
دوره بازگشت سرمایه3.99
نقطه سر به سر43.38
نوع تولیدگوشت و کود


برای دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی جدید در لینک زیر کلیک کنید :


دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.