اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

طرح توجیهی میش داشتی 100 راسی میش قوچ و بره سال 98

دانلود طرح توجیهی میش داشتی 100 راسی سال 98 ( نگهداری میش قوچ و بره جهت ارایه به جهاد و وام )

در این پست یک طرح توجیهی در زمینه پرورش و نگهداری گوسفند داشتی 100 راسی با شما هستیم.در این طرح به بررسی کامل هزینه ها درامد و سود یک دامداری میش داشتی 100 راسی پرداخته و هزینه های لازم جهت ساخت و ساز دامداری ، ماشین الات مورد نیاز ، تاسیسات ، حقوق نرخ بازدهی نقطه سربه سر و دوره بازگشت سرمایه به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است.

شما از این طرح می توانید جهت ارایه به بانک جهت گرفتن وام ، جهت ارایه به جهاد کشاورزی یا نظام مهندسی جهت گرفتن مجوز و پروانه استفاده کنید.امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد.


کارشناس طرح : مهندس مهدی بنی حسن --- تعداد 36 صفحه  --- نوشته شده در سال 98



مشخصات فنی طرح توجیهی گوسفند داشتی 100 راسی :

این پروژه بر اساس ظرفیت100 راس گوسفند داشتی چندقلوزا در هر دوره طراحی شده متقاضی پس از اخذ مجوزهای لازم شروع به ساخت و دریافت پروانه بهره برداری نموده وسپس شروع به فعالیت می نماید لذا از محل در آمد سالانه خود که شامل فروش بره گوشت شیر و پشم و کود قادر است هزینه های خود را پوشش داده ودرآمد سالانه کسب نماید .


 خلاصه طرح  گوسفند داشتی 100 راسی اصلاح نژاد : ( هزار ریال )

جمع سرمایه گذاری ثابت طرح2963000

سرمایه در گردش طرح306355

جمع سرمایه گذاری طرح3269355

نرخ بازدهی (میانگین)25.4

نقطه سر به سر44.9



نتیجه گیری ، بررسی و پیشنهاد طرح توجیهی گوسفند چندقلوزا
طرح پیشنهادی از نقطه نظر امکان اجرا فنی و مدیریتی بررسی و کاملا موجه به نظر می رسد. باعنایت به نرخ بازدهی سرمایه گذاری داخلی (میانگین 5 سال )به میزان 25.4 درصد قابل توجیه و از نظر اقتصادی و اشتغال زایی واحد و فرآورده های متفرقه تولیدی همچنین باعنایت به تامین بخشی از نیاز جامعه به پروتئین حیوانی کاملا موجه به نظر می رسد.
توجیه اقتصادی طرح دامداری گوسفند اصلاح نژاد چندقلوزا افشار یا سایر نژاد ها :
همانگونه که در جدول فوق آورده شده سود خالص طرح در سال دوم   2411000  هزارریال  می باشد که در سالهای  بعد به نسبت رشد درآمد و هزینه محاسبه شده است .لذا طرح قابل اجرا می باشد.

از لینک زیر  میتوانید طرح را دانلود کنید :

طرح توجیهی بره پرواری 500 راسی سال 97 جدید

دانلود طرح توجیهی پرواربندی بره 500 راسی سال 97 98  برای گرفتن وام و یا ارایه به جهاد و نظام مهندسی


موارد کاربرد و مزایای طرح توجیهی بره پرواری 500 راسی نوشته شده توسط این سایت 

                جهت ساخت دامداری (ابعاد مورد نیاز  جهت ساخت دامداری در فایل مشخص است)

               جهت ارایه به بانک و گرفتن وام دامداری

              جهت ارایه به جهاد و نظام مهندسی 

              جهت بررسی هزینه های احداث یک دامداری پرواری 500 راسی

              جهت بررسی سود و درامد یک دامداری پرواربندی بره 500 راسی

             جهت ارایه به دانشگاه

             و سایر موارد.



مشخصات فنی طرح پرواربندی بره 500 راسی :

پرورش بره پرواری یکی از حرفه هایی است که به منظور گوشت قرمز بوده و  این پروژه را بر اساس ظرفیت  500  راس بره پرواری در هر دوره طراحی شده متقاضی با توجه به این طرح و پس از اخذ مجوزهای لازم شروع به فعالیت می نماید لذا از محل در آمد سالانه خود که شامل فروش بره پروار و کوددامی  قادر است هزینه های خود را پوشش داده ودرآمد سالانه کسب نماید  .


بررسی سود + هزینه و درامد یک واحد پرواربندی بره به ظرفیت 500 راس با توجه به قیمت های سال 97

کارشناس طرح : مهندس مهدی بنی حسن (کارشناس دام و طیور) --- تعداد 29 صفحه فرمت ورد و قابل ویرایش



خلاصه طرح بره پرواری 500 راسی سال 97 :

خلاصه طرح  :

جمع سرمایه گذاری طرح هزار ریال

10247610

نرخ بازدهی (میانگین)

27.9

نوع تولید

گوشت و کود

نقطه سر به سر

33.6



 با توجه به درخواست زیاد مشتریان و نبود طرح های استاندارد و کارشناسی شده در زمینه بره پرواری 500 راسی در سطح اینترنت برآن شدیم تا یک طرح توجیهی پرورش بره پرواری و به زبان عامیانه چاق کردن بره و فروش آن در بازار با توجه به قیمت های سال 97 در تعداد 500 راس   بپردازم.


در این طرح که کارشناسی شده بوده و توسط مهندس مهدی بنی حسن نوشته شده است به بررسی کامل درامد - سود و هزینه ها از جمله هزینه احداث دامداری و ابعاد مورد نیاز - بررسی هزینه ماشین الات - هزینه های تاسیسات - اب برق و سوخت همچنین حقوق و فروش - بررسی نقطه سربه سر نرخ بازدهی و در پایان دوره بازگشت سرمایه پرداخته همچنین در طرح نرخ تورم نیز اعمال شده است.امیدوارم مورد توجه شما دامداران و دانشجویان قرار بگیرد.


در لینک زیر میتوانید این طرح توجیهی را دانلود کنید :


دانلود طرح توجیهی بره پرواری 500 راسی سال 97 



همچنین از لینک زیر می توانید جدیدترین طرح های توجیحی در زمینه دام وطیور را مشاهده و دانلود کنید:


دانلود طرح توجیهی دام وطیور جدید

دانلود طرح توجیحی پرواربندی بره 1000 راس

طرح توجیهی فنی اقتصادی بره پرواری 1000 راسی نوشته شده در سال 97 98  برای گرفتن وام و ارایه به جهاد و نظام مهندسی

طرح توجیهی پرواربندی بره  1000 راسی سال 97  --- تعداد 31  صفحه  --- فرمت ورد 


پرورش  نگهداری و پروار گوسفند 

 گوسفند داری یکی از مهمترین و اصلی ترین مشاغل اقتصادی و عوامل اجتماعی و تاریخی کشور است . این حرفه، علاوه بر تولید محصولات دامی، در تثبیت موقعیت سیاسی و اقتصادی نیز ، بسیار اهمیت دارد. گسترش این فعالیت، با استقلال سیاسی و اقتصادی، ارتباط بسیار نزدیک و غیر قابل تفکیکی دارد و در اشتغال زائی مفید و مولد، دارای نقش به سزائی است. به منظور حفظ و حراست از این سرمایه ملی و ارتقاء و افزایش میزان انواع تولیدات جهت تأمین پروتئین حیوانی و مواد خام مورد نیاز صنایع کشور، سرمایه گذاری، آموزش و تحقیق ، بهبود مدیریت و اصلاح نژاد گوسفند و بز را طلب می نماید . یکی از عوامل موثر در جهت نیل به اهداف فوق ، تهیه و تدوین نظام دامپروری دربارة پرورش گوسفند و بز و تعیین ضوابط مربوطه و ارائه روشهایی است که در برگیرندة قسمت اعظم مسائل گوسفند داری میباشد. توده نژادهای بومی گوسفند و بز کشور، به دلایل محیطی و مدیریت خاصی که پرورش دهندگان اعمال داشته اند، به وجود آمده است. 



اهمیت اقتصادی پرواربندی بره :

پرواربندی یکی از روشهای اساسی برای جلو گیری از کاهش تولیدات گوشت قرمز محسوب میشود و در این حرفه علاوه بر جلو گیری از ضایعات پنهانی و صرف علوفه نا متعادل ، با زمانی کوتاه دام بنا به استعداد به وزن مطلوب و قابل قبول رسیده و ضمن جلو گیری از کشتار زود هنگام دام ما مقادیر قابل توجهی گوشت قرمز استحصال خواهیم نمود و علاوه بر گوشت قرمز ، سایر محصولات جانبی نیز بدست خواهد آمد که هر کدام دارای ارزش قابل توجهی خواهند بود و همچنین از استخوانهای این دامها علاوه بر تهیه پودر استخوان جهت خوراک دام مواد مغذی و معدنی جهت خاک و بالا بردن باروری آن بازیافت خواهد گردید .

پرورش بره پرواری یکی از حرفه هایی است که به منظور گوشت قرمز است در کشور صورت می گیرد.


خلاصه ای از طرح توجیهی پرواربندی بره 1000 راسی :

این پروژه بر اساس ظرفیت  1000  راس بره پرواری در هر دوره طراحی شده متقاضی پس از اخذ مجوزهای لازم شروع به ساخت و دریافت پروانه بهره برداری نموده وسپس شروع به فعالیت می نماید . دامدار می تواند از این طرح توجیهی بره پرواری 100 راسی جهت ارایه به جهاد و یا نظام مهندسی و یا ارایه به بانک جهت گرفتن وام اقدام کند.

با توجه به درخواست دامداران و نبود طرح اصولی و کارشناسی شده برآن شدیم تا یک طرح توجیهی پرواربندی بره 1000 راسی  را که توسط مهندس مهدی بنی حسن ( کارشناس دام و طیور ) در سال 97 با تعداد 31 صفحه تهیه و تدوین شده است از طریق این وبسایت منتشر کنیم.امیدوارم مورد توجه شما کارافرینان و دامداران قرار بگیرد.

 این طرح توجیهی صفر تا صد بوده و به بررسی کامل هزینه های ساخت ساز ،ابعاد مورد نیاز جهت ساخت دامداری ،  ماشین الات دامداری ، تاسیسات ، بررسی کامل هزینه ثابت سرمایه درگردش و حقوق  و همچنین نرخ بازدهی ، نقطه سربه سر و دوره بازگشت سرمایه و غیره می پردازد.همچنین توسط این طرح می توانید درامد و سود و سرمایه مورد نیاز یک دامداری بره پرواری 1000 راسی را بسنجید.



کلیات سرمایه گذاری طرح توجیهی بره پرواری 1000 راسی :


جمع سرمایه گذاری طرح هزار ریال

19142803

جمع سرمایه گذاری ثابت طرح

9894250

نرخ تورم

10 درصد

نرخ بازدهی (میانگین)

29.8

نوع تولید

گوشت و کود

نقطه سر به سر

32/3


دانلود طرح توجیهی :

برای دانلود طرح توجیهی بره پرواری 1000 راسی در تعداد 31 صفحه کلیک کنید