اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

دانلود طرح توجیهی فنی اقتصادی گوساله پرواری 50 راسی

طرح توجیهی پرواربندی گوساله 50 راسی را با توجه به قیمت های روز و استاندارد کارشناسی شده تهیه و تدوین و جهت استفاده شما دانشجویان ، کارافرینان ، دامداران و متقاضیان احداث دامداری 50 راسی گوساله پرواری همچنین اخذ وام و تسهیلات بانکی تهیهو منتشر کردیم.

در این طرح توجیهی به بررسی کامل هزینه های ساختمان سازی ، ماشین الات ، هزینه های خرید خوراک و گوساله و بررسی استهلاک ، تعمیرات و غیره پرداخته شده است.


خلاصه سرمایه گذاری طرح توجیهی پرواربندی گوساله 50 راسی :


خلاصه طرح

مبالغ به تومان

کل سرمایه گذاری

1,027,607,910

سرمایه گذاری ثابت

428,580,000

سرمایه درگردش

599,027,910

نرخ بازدهی

22.76

دوره بازگشت سرمایه

4.39

نقطه سر به سر

35.73

نوع تولید

گوشت و کود




مشخصات فنی طرح:

پرورش و پروار گوساله پرواری یکی از حرفه هایی است که به منظور تولید گوشت قرمزانجام می شود.

این پروژه بر اساس ظرفیت   راس گوساله پرواری 50  اصیل طراحی شده متقاضی  وپس از اخذ مجوزهای لازم شروع به ساخت ودریافت پروانه بهره برداری نموده وسپس شروع به فعالیت می نماید لذا از محل در آمد سالانه خود که شامل فروش گوشت و کود دامی  قادر است هزینه های خود را پوشش داده ودرآمد سالانه کسب نماید .


مقدمه ای از پرواربندی گوساله  :

طرح های دامپروری خصوصا پرورش گاو و گوسفند با روش های علمی و در قالب واحد های صنعتی و نیمه صنعتی موجبات دستیابی به تولید اقتصادی و بهداشتی فراورده های دامی را فراهم می اورد

با اجرای این گونه طرح ها علاوه بر تامین پروتئین دامی جوامع در حال رشد، راندمان تولید افزایش یافته و از امکانات بالقوه و بالفعل محلی و منطقه ای استفاده بخینه به عمل می اید مضافا اینکه باعث ایجاد اشتغال مولد گردیده و سوددهی معقولی را برای سرمایه گذار در پی خواهد داشت.


برای دانلود طرح توجیهی گوساله پرواری 50 راسی با توجه به قیمت های جدید در لینک زیر کلیک کنید :


دانلود طرح توجیهی پرواربندی گوساله 50 راسی


طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی چندقلوزا

طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی چندقلوزا اصلاح نژاد را با توجه به درخواست زیاد کارابران ، دامداران ، کارافرینان و دانشجویان جهت تهیه و تدوین  یک طرح توجیهی استاندارد و جامع در زمینه پرورش و نگهداری میش قوچ و بره در جایگاه جهت صدور پروانه تاسیس و بهره برداری ، همچنین اخذ وام و تسهیلات بانکی تهیه و تدوین و از طریق این وبسایت منتشر کردیم.با ماهمراه باشید با طرح توجیهی پرورش گوسفند و میش داشتی 400 راسی جدید .


مقدمه ای از پرورش گوسفند و پرواربندی :

گوسفند داری یکی از مهمترین و اصلی ترین مشاغل اقتصادی و عوامل اجتماعی و تاریخی کشور است . این حرفه، علاوه بر تولید محصولات دامی، در تثبیت موقعیت سیاسی و اقتصادی نیز ، بسیار اهمیت دارد. گسترش این فعالیت، با استقلال سیاسی و اقتصادی، ارتباط بسیار نزدیک و غیر قابل تفکیکی دارد و در اشتغالزائی مفید و مولد، دارای نقش به سزائی است. به منظور حفظ و حراست از این سرمایه ملی و ارتقاء و افزایش میزان انواع تولیدات جهت تأمین پروتئین حیوانی و مواد خام مورد نیاز صنایع کشور، سرمایه گذاری، آموزش و تحقیق ، بهبود مدیریت و اصلاح نژاد گوسفند و بز را طلب می نماید .


نحوه شروع، سرمایه گذاری و طرح توجیهی پرورش گوسفند داشتی میش و قوچ و بره :

در طرح های گوسفند داشتی دامدار باید ابتدا یک جایگاه را طبق استاندارد ها و ابعاد و اندازه های گفته شده در طرح ساخته و تکمیل نماید سپس با خرید میش و قوچ های اصلاح نژادی مانند افشاری و یا شال شروع به فعالیت نماید .پس از ابستنی و زایمان میش ها در هر دوره بره های نر را می تواند پروار و یا به عنوان بره سبک وارد بازار کند.


بره های ماده را نیز تعدادی را طبق استاندارد جایگزین میش های نامناسب از نظر تولیدی و یا میش های حذفی از نظر بیماری کرده و مابقی را می تواند پروار و یا به عنوان شیشک راهی بازار کند.و میش های حذفی را به کشتار بسپارد.


در طرح های گوسفند داشتی نیاز به جیره های متفاوت برای بره ها و میش ها می باشد.در این طرح توجیهی نمونه جیره برای بره های پرواری و میش ها اورده شده است.



خلاصه طرحمبالغ به تومان
کل سرمایه گذاری2,710,100,338
سرمایه گذاری ثابت2,504,100,000
سرمایه درگردش206,000,338
نرخ بازدهی 25.08
دوره بازگشت سرمایه3.99
نقطه سر به سر43.38
نوع تولیدگوشت و کود


برای دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی جدید در لینک زیر کلیک کنید :


دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 400 راسی

طرح توجیهی فنی اقتصادی گوسفند داشتی 300 راسی

دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 300 راسی :

طرح توجیهی گوسفند داشتی 300 راسی به معنای نگهداری 300 راس گوسفند ماده در کنار هم و نگهداری جفت گیری و بره گیری از انها ، از مزایای این روش نسب به پرواربندی بره می توان به تولید بره توسط خود دامدار ، اجرای چندقلوزایی و ازمایشات ژنتیکی برای بهره گیری بهتر .

در این پست یک طرح توجیهی 300 راسی اصلاح نژادی چندقلوزا را با توجه به قیمت های سال جدید تهیه و تدوین و از طریق این وبسایت منتشر کردیم.با ما همراه باشید با طرح توجیهی میش داشتی 300 راسی.


خلاصه سرمایه گذاری طرح گوسفند داشتی 300 راسی :

خلاصه طرحمبالغ به تومان
کل سرمایه گذاری2,085,573,867
سرمایه گذاری ثابت1,922,625,000
سرمایه درگردش162,948,867
نرخ بازدهی 23.56
دوره بازگشت سرمایه4.24
نقطه سر به سر46.68
نوع تولیدگوشت و کود


اهداف پرورش گوسفند چندقلوزا داشتی :

اهداف طرح با توجه به شرحی که در مقدمه گذشت بسیار فراگیر بوده و در ذیل به مواردی از آن اشاره میشود.

۱ – تأمین بخشی از نیاز جامعه به پروتئین حیوانی در راستای تحقق نسبی استقلال غذایی دامی 

۲ – افرایش تولیدات ظرفیت دامی 

۳ – جلو گیری از کشتار دامها قبل از وزن مطلوب و استفاده بهینه از منابع موجود

۴ – فر آیند نمودن تولیدات زراعی و افزایش ارزش افزوده محصولات زراعی

۵ – ایجاد اشتغال و بوجود آوردن در آمد صحیح برای جامعه 

۶ – حفظ مراتع کشور با جلوگیری و کم نمودن فشار چرای دام

۷٫اشتغال زایی


نحوه شروع و سرمایه گذاری در یک دامداری گوسفند داشتی ( نگهداری میش قوچ و بره ) :

در طرح های گوسفند داشتی دامدار باید ابتدا یک جایگاه را طبق استاندارد ها و ابعاد و اندازه های گفته شده در طرح ساخته و تکمیل نماید سپس با خرید میش و قوچ های اصلاح نژادی مانند افشاری و یا شال شروع به فعالیت نماید .پس از ابستنی و زایمان میش ها در هر دوره بره های نر را می تواند پروار و یا به عنوان بره سبک وارد بازار کند.


بره های ماده را نیز تعدادی را طبق استاندارد جایگزین میش های نامناسب از نظر تولیدی و یا میش های حذفی از نظر بیماری کرده و مابقی را می تواند پروار و یا به عنوان شیشک راهی بازار کند.و میش های حذفی را به کشتار بسپارد.


در طرح های گوسفند داشتی نیاز به جیره های متفاوت برای بره ها و میش ها می باشد.در این طرح توجیهی نمونه جیره برای بره های پرواری و میش ها اورده شده است.



برای دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 300 راسی در لینک زیر کلیک کنید :


دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 300 راسی 

طرح توجیهی پرورش میش 200 راسی ( گوسفند داشتی )

طرح توجیهی فنی اقتصادی پرورش گوسفند داشتی 200 راسی سال 98 :

طرح توجیهی گوسفند داشتی 200 راسی را با توجه به درخواست دامداران ، کارافرینان و سرمایه گذاران جهت تهیه و تدوین یک طرح توجیهی جامع و کامل در زمینه نگهداری میش ماده به همراه قوچ و بره در جایگاه بر آن شدیم تا یک طرح توجیهی پرورش گوسفند داشتی به ظرفیت 200 راس تهیه و از طریق این وبسایت منتشر کنیم.در این طرح توجیهی به بررسی کامل ساخت جایگاه ، ماشین الات ، تاسیسات ، خرید دام و خوراک و سایر موارد لازمه و در انتها به بررسی نرخ بازدهی دوره بازگشت سرمایه و نقطه سر به سر  پرداخته ایم.



خلاصه سرمایه گذاری طرح توجیهی گوسفند داشتی 200 راسی :

خلاصه طرحمبالغ به تومان
کل سرمایه گذاری1,463,134,606
سرمایه گذاری ثابت1,350,250,000
سرمایه درگردش112,884,606
نرخ بازدهی 22.50
دوره بازگشت سرمایه4.44
نقطه سر به سر48.37
نوع تولیدگوشت و کود


شروع کار  سرمایه گذاری احداث دامداری 200 راسی گوسفند داشتی :

در طرح های گوسفند داشتی دامدار باید ابتدا یک جایگاه را طبق استاندارد ها و ابعاد و اندازه های گفته شده در طرح ساخته و تکمیل نماید سپس با خرید میش و قوچ های اصلاح نژادی مانند افشاری و یا شال شروع به فعالیت نماید .پس از ابستنی و زایمان میش ها در هر دوره بره های نر را می تواند پروار و یا به عنوان بره سبک وارد بازار کند.بره های ماده را نیز تعدادی را طبق استاندارد جایگزین میش های نامناسب از نظر تولیدی و یا میش های حذفی از نظر بیماری کرده و مابقی را می تواند پروار و یا به عنوان شیشک راهی بازار کند.و میش های حذفی را به کشتار بسپارد.در طرح های گوسفند داشتی نیاز به جیره های متفاوت برای بره ها و میش ها می باشد.در این طرح توجیهی نمونه جیره برای بره های پرواری و میش ها اورده شده است.



برای دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 200 راسی در لینک زیر کلیک کنید :


دانلود طرح توجیهی گوسفند داشتی 200 راسی جدید

طرح توجیهی پرورش گوسفند و میش داشتی 100 راسی

دانلود طرح توجیهی پرورش گوسفند و میش داشتی 100 راسی جدید :

طرح توجیهی گوسفند مولد 100 راسی را با توجه به درخواست دامداران ، کارافرینان و سرمایه گذاران در این مورد بر آن شدیم تا یک طرح توجیهی گوسفند داشتی 100 راسی را به طور کامل از طریق این سایت منتشر کنیم.در این طرح توجیهی به بررسی کامل صفر تا صد گوسفند مولد 100 راسی میپردازیم.



نحوه شروع کار دامداری میش ، گوسفند داشتی :

در طرح های توجیهی پرورش و نگهداری گوسفند داشتی چند روش مختلف را می توان در پیش گرفت .ولی روشی که بیشتر رواج دارد دامدار جایگاه را ساخته سپس به خرید میش جوان به همراه بره ، یا شیشک اماده جفت گیری اقدام می کند.دام های خود را پرورش داده و بعد از بره زایی تعداد مازاد را پروار کرده و مقداری از میش های حذفی را به بازار ارایه می دهد.و این چرخه به همین شکل انجام می شود.که اگر دامدار از میش های نژاد داری مثل رومانوف ، افشاری و شال استفاده کند درصد چند قلوزایی را در دامداری خود افزایش داده که همین باعث سود و درامد بیشتر می شود.



موارد کاربرد و مزایای طرح توجیهی گوسفند داشتی ۱۰۰ راسی سال 98 نوشته شده توسط این سایت :

جهت ساخت دامداری (ابعاد مورد نیاز جهت ساخت دامداری در فایل مشخص است)جهت ارایه به بانک و گرفتن وام دامداریجهت ارایه به جهاد و نظام مهندسیجهت بررسی هزینه های احداث یک دامداری گوسفند داشتی ۱۰۰ راسیجهت بررسی سود و درامد یک دامداری ۱۰۰ راسی گوسفند داشتیجهت ارایه به دانشگاهو سایر موارد.


برای دانلود طرح  توجیهی گوسفند مولد 100 راسی در لینک زیر کلیک کنید :


دانلود طرح توجیهی گاو شیری 100 راسی مولد چندقلوزا جدید