اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

اموزش تخصصی دام و طیور

طرح توجیهی جیره و اموزش های لازم دام و طیور

پرورش و پرواربندی گوساله به ظرفیت 70 راس

مقدمه ای از پرواربندی گوساله :

پرواربندی گوساله از نظر دامدار و کارافرین به عنوان یک شغل و همچنین دولت جهت تامین گوشت کشور انجام می شود.در پرواربندی گوساله دامدار می تواند با توجه به سرمایه گذاری مورد نظر از تعداد راس های اندک (روستایی ) تا طرح های بزرگ صنعتی با اقدام به صدور مجوز شروع به فعالیت نمایید.در طرح پرورش و پرواربندی گوساله میتوان از نژاد های اصیل مانند هلشتاین ، سمینتال و نژاد های دورگ و همچنین از گوساله های بومی استفاده کرد.


پرواربندی نپهداری و پرورش گوساله با ظرفیت 70 راس  در سال 97 98 :

در این طرح توجیهی فنی اقتصادی پرواربندی گوساله به ظرفیت 70 راس با توجه به قیمت های روز و جدید به بررسی کامل هزینه های ساختمان سازی ماشین الات هزین های خوراک و خرید دام سوخت و حقوق و به طور خلاصه سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخته ایم.و در انتها نرخ بازدهی دوره بازگشت سرمایه و نقطه سر به سر محاسبه شده است.با ما همراه باشید با طرح توجیهی پرواربندی گوساله 70 راسی .


مشخصات فنی طرح پرواربندی گوساله به ظرفیت ۷۰ راس :

پرورش و پروار گوساله پرواری یکی از حرفه هایی است که به منظور تولید گوشت قرمزانجام می شود. این پروژه بر اساس ظرفیت ۷۰ راس گوساله پرواری طراحی شده متقاضی زمین مورد نظر رابه مساحت ۱۶۸۰ مترمربع تهیه نموده وپس از اخذ مجوزهای لازم  شروع به فعالیت می نماید لذا از محل در آمد سالانه خود که شامل فروش گوشت و کوددامی قادر است هزینه های خود را پوشش داده ودرآمد سالانه کسب نماید .


خلاصه طرح  : مبالغ به تومان
جمع سرمایه گذاری ثابت طرح۴۵۶٫۲۹۰.۰۰۰
جمع سرمایه در گردش۴۴۷٫۱۸۷٫۸۷۵
جمع سرمایه گذاری طرح۹۰۳٫۴۷۷٫۸۷۵
نرخ بازدهی (میانگین)۲۳٫۶
نقطه سر به سر۳۶٫۳
دوره بازگشت سرمایه۴٫۲




طرح پرواربندی گوساله توسط مهدی بنی حسن کارشناس دام وطیور تهیه و تدوین شده است.با کلیک بر لینک زیر شما می توانید اجزییات طرح توجیهی را مطاعه و آن را از طریق سایت دانلود کنید :


دانلود طرح توجیهی پرواربندی گوساله با ظرفیت 70 راس



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.